Her gün 9:00 - 21:00 saatleri arasında teslimat yapıyoruz
0,00 TL
750 TL ve Üzeri Tüm Siparişlerde Ücretsiz Kargo
Bu haftanın en iyi indirimleri
Her hafta en iyi indirimleri burada bulabilirsiniz.
Sıkça Sorulan Sorular
Yeni Üyelik
Nasıl Üye Olabilirim?
Sepetgezgini.com.tr‘ye hiçbir ücret ödemeden hızlı bir şekilde üye olabilirsiniz. Ana sayfamızda üst bölümde yer alan ‘Üye Ol’ , (Mobil cihazlarda) ‘Hesap – Kayıt Ol’ bölümüne giriş yaparak üyelik formu sayfasına ulaşabilir ve Sepet Gezgini ayrıcalıklarından faydalanmaya başlayabilirsiniz.
Üyelik Avantajlarım Nelerdir?
Ürün Teslimatı
Hesabım menüsü altındaki Adresler alanında veya alışverişinizi tamamlarken Gönderim Adresi , Fatura Adresi sekmesinde gerekli değişikliği yapabilirsiniz. Önceden tanımladığınız adresleri, siparişiniz esnasında fatura veya teslimat adresi olarak seçebilirsiniz.
Sipariş bilgilerinizi Hesabım menüsü altındaki Siparişler bölümünde görüntüleyebilirsiniz.
Verilen siparişler ertesi iş günü anlaşmalı kargo firmasına teslim edilir. İstanbul’a olan uzaklığınıza göre siparişleriniz 1-3 iş günü içerisinde kapınıza gelir. Teslimat adresinin kargo kapsamı dışında olması halinde kargo firmasının özel teslim günleri farklılık gösterebilmektedir. Ödeme seçeneği olarak Havale / EFT seçtiğiniz siparişlerin sevkiyatı, Havale / EFT işleminizin bize ulaşmasını takiben 2 iş günü içerisinde yapılmaktadır. Resmi tatil günlerinde ve hafta sonlarında teslimat yapılmadığını lütfen dikkate alınız. Kağıt, Gıda ve Sıvı temizlik ürünlerinin toplu alımında ek teslimat ücreti ayrıca talep edilebilmektedir.
Siparişinizi, eksiksiz olduğundan emin olduktan sonra teslimat formunu imzalayarak kabul ediniz. Satın aldığınız ürün/ürünlerde teslimat sırasında herhangi bir hasar tespit ederseniz müşteri temsilcilerimizle görüşebilirsiniz. Müşteri temsilcilerimiz sizin adınıza iade ve değişim işlemlerini başlatacaktır. İstanbul dışı gönderilerde, anlaşmalı kargo firması ürünleri eksiksiz ve hasarsız olarak teslim etmekle yükümlüdür. Teslim almadan önce dış pakette hasar kontrolü yapmanız ve herhangi bir hasar durumunda ‘Hasar Tespit Tutanağı’ hazırlatmanız gerekir. Kargo görevlilerinin hasar tespit tutanağında belirttikleri açıklamalara dikkat ediniz. Örneğin, “Kolide hasar bulunmamaktadır, ürün hasarlıdır” gibi bir tutanak, ürünün taşıma esnasında hasar görmediği şeklinde yorumlanmasına ve değişim esnasında soruna neden olabilir. Tam ve doğru ifadelerle tutanak yazılması için görevliyi uyarınız. Ürününüzü teslim alırken siparişin sizin adınıza olduğundan da emin olunuz. 1. kat ve daha yukarı katlara ürünlerin taşınmasının kargo firmasının sorumluluğuna girmediğini unutmayınız.
Ödeme Seçenekleri
Kredi Kartı ile Online Ödeme
Havale ve EFT İle Ödeme
Banka | Hesap No | Şube No | Şube İsmi | IBAN No |